Kategorier

tisdag 11 juni 2013

hej!!

Har slutat nu i skolan!!! Äntligen, sååååååå skönt!!
Nu under sommaren kommer bloggen inte vara sååå prio.
Har just lagt allt bakom mig och gjort slut på alla oseriösa förhållanden!! Vill inte ha massa "små" förhållanden. Känns bra att jag gjort det!! En stor klump jag bärt innom mig upplöstes!!
Ivan är bara en skit jag passerat på gatan och ska alldrig ha någonting med honom att göra.

Nu till något possi!! Var och shoppa igår med Evelina och vi var då i Sikla!!! Är så sjukt bra affärer och köpte smink för ca 400....

1. En mascara från Loreal Paris på Åhlens (165kr)
2. En ögonskuggepalett på KICKS från Isadora (200kr)
3. En blå glittereyeliner även denna från Isadora på KICKS (tror 75kr)

Allt sjukt värt det, allt funkar också klockrent!!

Syns kanske i sommar!!!!!!!!!!!!!!!

XOXOXOXOXOXO på er!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Asså jag bara avgudar dig såå sjukt mycket! Du är så jävla bra! Du är liksom så smart och så jävla klockren! Lycka till tjejen, vad som än händer så kommer jag att finnas här och stötta dig! Alla kramar till dig <3

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos! Det värmer verkligen <3

    SvaraRadera